Go Back   AstinaGT Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.04 seconds.
Search: Posts Made By: Samsara
Forum: Introduce yourself 20-08-2014, 05:34 PM
Replies: 8
Views: 1,867
Posted By Samsara
Welcome!

Welcome!
Forum: Introduce yourself 20-08-2014, 05:31 PM
Replies: 7
Views: 1,970
Posted By Samsara
Welcome to AGT! We have many BG fanatics on...

Welcome to AGT!
We have many BG fanatics on here that will be able to help you out.
Forum: Performance & General Maintenance 26-07-2014, 04:02 PM
Replies: 3
Views: 1,277
Posted By Samsara
VICS Removal for forced induction applications

Hey guys,

For a long time I've been working towards supercharging my little FPDE, and I've thinking about the VICS operations and hindrances.
I'm pretty much just wondering if it would be worth...
Forum: Introduce yourself 23-03-2014, 01:56 AM
Replies: 9
Views: 1,317
Posted By Samsara
Welcome!

Welcome!
Forum: Performance & General Maintenance 23-03-2014, 01:51 AM
Replies: 18
Views: 2,989
Posted By Samsara
I perform an Oil and Filter change every...

I perform an Oil and Filter change every 5,000kms, a visual spark plug check, the usual coolant, brake fluid, PS fluid, brake pads etc. they're visual checks and i havent had to act on them just yet....
Forum: Performance & General Maintenance 20-03-2014, 12:04 PM
Replies: 18
Views: 2,989
Posted By Samsara
Mat keeps suggesting this, but ive had a look...

Mat keeps suggesting this, but ive had a look under the car all away along the exhaust system and cant see any black residue. The only other option is that theres a crack underneath the exhaust...
Forum: Performance & General Maintenance 19-03-2014, 02:13 PM
Replies: 18
Views: 2,989
Posted By Samsara
I used the Cat that was issued with the exhaust...

I used the Cat that was issued with the exhaust :)



I have the Simota CAI, and tbh I haven't checked the pod in 2-3 months after I cleaned it last... Should probably do that lol! Thanks


...
Forum: Performance & General Maintenance 19-03-2014, 12:51 AM
Replies: 18
Views: 2,989
Posted By Samsara
Car feels like it has lost power

I feel like my car has lost a bit of oomph lately, and I dont know what to put it down to. My first thought is the exhaust. It was previously fitted to a 2.0L that SwiftJimmy had (i think it was an...
Forum: Suspension & Wheels 05-03-2014, 02:24 AM
Replies: 6
Views: 2,410
Posted By Samsara
I am also interested in this

I am also interested in this
Forum: Mazda Specific Talk 02-03-2014, 05:50 PM
Replies: 17
Views: 2,926
Posted By Samsara
Hey mate, as Rupe said, short stroke shocks arent...

Hey mate, as Rupe said, short stroke shocks arent critical, I had a set of Eibach ProKit springs on KYB standard shocks and they were absolutely amazing. I'm actually in the process of selling them...
Forum: For Sale/Wanted 01-03-2014, 11:30 PM
Replies: 32
Views: 4,236
Posted By Samsara
haha Yeah I guess I'll have to take the lot lol....

haha Yeah I guess I'll have to take the lot lol. now I have to sell 2 sets of shocks :/
Forum: For Sale/Wanted 01-03-2014, 08:56 PM
Replies: 32
Views: 4,236
Posted By Samsara
Suspension pack! Swaybars, anticlunk, strut...

Suspension pack! Swaybars, anticlunk, strut brace, and if old mate isnt getting the LCA, that too please
Forum: General Automotive Talk 02-02-2014, 04:56 PM
Replies: 11
Views: 6,886
Posted By Samsara
No, my cousin gets it in himself. ...

No, my cousin gets it in himself.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10202285750686022&l=47f05b194c
Forum: General Automotive Talk 25-01-2014, 11:02 PM
Replies: 11
Views: 6,886
Posted By Samsara
I wrapped my bonnet and roof, best tip I can give...

I wrapped my bonnet and roof, best tip I can give you is PATIENCE. I have little of it, which is why my cousin was helping me through it lol.
Best bet is to use a heat gun/blow dryer too,...
Forum: Queensland 25-01-2014, 11:00 PM
Replies: 11
Views: 5,766
Posted By Samsara
I work Thursday nights lol

I work Thursday nights lol
Forum: Introduce yourself 27-09-2013, 06:23 PM
Replies: 9
Views: 1,982
Posted By Samsara
Welcome! Glad to see another SEQLD member :D

Welcome! Glad to see another SEQLD member :D
Forum: Queensland 08-09-2013, 12:31 AM
Replies: 15
Views: 6,751
Posted By Samsara
Powercruise is the one where you can drive on the...

Powercruise is the one where you can drive on the Paperclip yeah? If it is.. damn.. If it isn't.. still damn...
Forum: Queensland 31-08-2013, 12:44 PM
Replies: 15
Views: 6,751
Posted By Samsara
This is for next Sunday right? Not tomorrow? :/

This is for next Sunday right? Not tomorrow? :/
Forum: Mazda Specific Talk 31-08-2013, 12:40 PM
Replies: 13
Views: 2,527
Posted By Samsara
Are you looking to get a bit more bang for your...

Are you looking to get a bit more bang for your buck? Look into an FS-ZE conversion. A few people have that on the forums with great results :)
Forum: Performance & General Maintenance 31-08-2013, 12:35 PM
Replies: 3
Views: 1,313
Posted By Samsara
Engine and Gearbox mounts

Hey everyone, did a search of the forums, and couldn't find a specific post for engine and gearbox mounts, so here is my question:

What brands of aftermarket performance engine and gearbox mounts...
Forum: Introduce yourself 31-08-2013, 12:28 PM
Replies: 11
Views: 1,313
Posted By Samsara
Welcome to AGT Sydney Sam! I'm brisbane Sam haha.

Welcome to AGT Sydney Sam! I'm brisbane Sam haha.
Forum: For Sale/Wanted 28-08-2013, 11:02 PM
Replies: 9
Views: 1,389
Posted By Samsara
Right next to my soul. Could only get one though

Right next to my soul. Could only get one though
Forum: For Sale/Wanted 28-08-2013, 04:33 PM
Replies: 9
Views: 1,389
Posted By Samsara
Straight swap for my dignity!

Straight swap for my dignity!
Forum: Queensland 28-08-2013, 04:29 PM
Replies: 15
Views: 6,751
Posted By Samsara
I voted other. I still have my "You Honk We...

I voted other.
I still have my "You Honk We Drink" sign. If you know what i mean ;)
Forum: For Sale/Wanted 28-08-2013, 04:27 PM
Replies: 10
Views: 1,508
Posted By Samsara
Condition of steering wheel? And how many kms on...

Condition of steering wheel? And how many kms on the odo? Interested in that as well
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT +10. The time now is 06:39 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
2001- 2010 AstinaGT